Олий таълимда масофавий ўқитиш сифати бўйича талабалардан сўровнома

Олий таълимда масофавий ўқитиш сифати бўйича талабалардан сўровнома

Ҳурматли талабалар! Олий таълим муассасасаларида олиб борилаётган масофавий таълим олиш сифати юзасидан ўз фикрингизни билдиринг.

Сизнинг фикрингиз биз учун жуда ҳам муҳим!

Сўровномада исм-шарифингиз сўралмайди. Сизнинг фикрингиз фақат умумлаштирилган ҳолда кўриб чиқилади ва барча маълумотлар сир сақланиши кафолатланади. Ушбу сўровнома таълим жараёнида масофавий таълим технологияларидан фойдаланишда юзага келадиган муаммо ва камчиликларни келгусида ечимини топишга, масофавий ўқитиш жараёнида сизнинг сифатли билим олишингизни таъминлашга, педагогларнинг маҳоратини оширишга, таълим муассасаси томонидан кўрсатиладиган хизматларнинг янада такомиллашишига ёрдам беради.
Сизнинг тўғри ва самимий жавобларингиз учун миннатдорчилик билдирамиз!

Ўзбек кирилда сўровномада иштирок этиш учун ушбу ҳаволани босинг:

https://docs.google.com/forms/d/1OUJFQwogwZYTAK9qSzAoSOel8V0mO6j6987aUgUDRKI

O’zbek lotinda so’rovnomada ishirok etish uchun shu havolani bosing:

https://docs.google.com/forms/d/116wKoM6L3sKRlabvOAJsx5P_LcxSyDrCX-MOcOkr0_I/

 

Translate: Eng Рус

47 Replies to “Олий таълимда масофавий ўқитиш сифати бўйича талабалардан сўровнома”

  1. moodleda ishlash yaxshi lekin ulgurish qiyin bo’lyapti keyin ayrim fanlardan javob tayyor lkn uni joylash imkoni bolmadi ayrin fanlardan 7amaliy mashgulottan boshlab dars o’tilyapyi ayrimlaridan esa 1chi mavzuni ham topshiryapmiz axir ularni o’qishda topshirib bo’lganmizku baxolar ham qoyilib bo’lgan ularni topshirishni keragi yo’q manimcha

  2. Online dars qilish bizi soxamaizgamas. Online dars otishdagi muamola kopligi oqish sifatini tushiradi. Moodle platformasi deyarli hammaga noquleyli keltrb chiqarmoqda. Ustozlar ga ham muamo bu narsa. Net bilan boladigan muamo borakan online dars otish notori dib oyliman. Trafiklar qimmat. Ozimzda bor kitob video matreallarni nb omasli uchun moodle ochishimzaga tori kevoti. Bu nega kere ozi? Topshriqlani topshrivomizaku shundogam. Moodle da bazi fanladan ayniqsa spes bomagan fanladan topshirqla kop. Kecha moodle qoyilgan fanladan bugun test topshiriqlarini va boshqa vazifalarini topshirishni sorashmoqda. Kim tekshiradi bu narsalani? Internet tezligi Toshkent shaxrida yaxshi bomagan paytda viloyatli talabaladan buni sorash nototimasmikan? Moodle test ishlash uchun otvormasligi uchun qarindoshinikiga shaxar markazlariga borvotgan talabalar ham bor.

    1. Moodle tizimi oliy o’quv yurti o’qituvchilari uchun balki yaxshidur, lekin talabarlaning hammasi ham bu tizimdan foydalana olishmayapti. Shaxsan men klinik fanlarni amalayot bn birga o’rgansam deyman, bemorlar bn bevosita muloqotta bo‘lgan holda. Masofaviy o’qitish aynan tibbiyot sohasi uchun bo’lmagan ish deb hisoblayman. Moodleda eng asosiysi bu test bo‘lib qolgan. Testlar bilimni aniq darajasini belgilab berolmaydi. Yana ma’ruzalar haqida ham gapirmoqchiman. Ular umuman o’tilmayapti. Buning asosiy sababi internet tezligi va mb bunga dosh berolmasliklaridir. Bir fanga yangi qadam qo’ysagu, ustozlarimiz yo’l yo’rig‘ ko’rsatishmasa, biz albatta u fanni o’zlashtirishimiz muammo bo‘ladi. Moodle sistemasining o’zi hali mukammal emas, chunki 4G internet tezligi bn ham u bazida ishlamay qoladi. Onlayn o’qitish bir tarafdan yaxshidur, lekin barcha talabalarni inobatga olgan holda ish ko’rish kerak, chekka qishloqlarda yashaydigan kursdoshlarimiz nima qilishsin? Qanday qilib darslarda qatnashishsin? Agar qoldirilgan darslar soati ko’payib ketaversa talabalar safidan chetlatilishlari ham mumkin ekan. Ularning aybi emasku chet qishloqlarda yashashlari. Izlagan imkon topadi deyishingiz ham mumkin, lekin aynan hozirgi pandemiya davrida qarindoshnikiga borish ham havfli bo’lib qolgan. Onlayn o’qitish haqidagi qarorlarni, talabalarni imkoniyatlari darajalarini ham inobatga olgan holda, yana qaytadan ko’rib chiqishingizni so’rayman.

  3. Onlayn darslar yaxshi biz avvalgidan ko’proq harakat qilyapmiz lk moodle tizimida tarmoq bn bog’liq tushunmovchiliklar yuzaga kelyapti. Masalan, ayni test ishlab turgan vaqtimizda tizim ishlamay qolyapti. Lk baribir ustozlar bn dars o’tgan yaxshi. Shunda talaba darsni his qiladi, mas’uliyatni sezadi. Hozirda sir emaski, tizim orqali talabalarning bir-biriga yordam berish hollari kuzatilmoqda. Bu albatta achinarli holat. Talaba o’zini aldashidan boshqa hech narsa emas. Ammo dars vaqtida har bir talaba o’zi u-n tayyorlanib kelardi. Hech bo’lmaganda baho olish u-n bo’lsa ham o’qirdi. Lk hamma talaba ham bu ishni qilmayapti. O’zi u-n o’qiydigan talabalar ham anchagina. Bu tizim bizga dars bn birga olib borilganda ancha qo’l kelardi. Chunki tushunmagan mavzuni bemalol fan o’qituvchisidan so’rab bilib olish mumkin bo’ladi. Hozirgi karantin vaqtida esa buni iloji yo’q. Lk yangi moodle tizimi vijdoni bor talabalar u-n juda katta imkoniyat. Harakatini oshiradi. Shaxsan meni fikrim yomon emas. Men shuni taklif qilmoqchimanki, tizimda testlarni qayta topshirishini biroz ko’paytirilsa yaxshi bo’lardi. Ya’ni fanlardan test ishlaguncha 2 marta imkoniyat berilyapti. Lk bu hamma fanlardan ham emas. Bu taklif ham albatta tarmoq bn bog’liq bo’lib, ya’ni test ishlaguncha yarmiga kelganda tizim ishlamay qolib bitta imkoniyatimiz bekor ketyapti. Lk bu tizim albatta yaxshi.

  4. Assalomu alaykum ba’zi fanlardan baholar vaqtida qo’yilmayapti ya’ni bajargan ishlarimiz tekshirilmayapti.

    1. Moodle dasturida ta’lim olishni uziga yarasha qulayliklari bor, lekin internet masalasi hali ham muammo bulmoqda. Shuning uchun internet urtacha ishledigan joylarda ham foydalanish qulay buladigan programma yaratishga harakat qilish kere.

    2. Fanlardan topshiriqlar dars jadvali bo’yicha berib borilsa yaxshi bo’lardi. Judayam chalkash. Ba’zida bitta fanni o’zidan har kuni yangi mavzuga doir topshiriq berilsa, ba’zida umuman to’xtab qoladi.

  5. Assalomu aleykum.1-aytadigan narsa bu Moodle hamma talabalarda ham bir xil ishlamiydi biz Moodlega kirib mashģulotlarni olib borsak ular nima qilishadi bizda ham ba’zan qotib qoladi va bahomz past chiqdi,lekin amallasa boladi. ba’zi fanlar 1 hafta ichida 1 necha fanlarni talab qilishmoqda.Biz Moodlega kirmasdan oldin mavzularni telegramda topshirdik yana ularni qayta topshirishimiz shartmikan?Xattoki bizni soahamizga taaluqli bolmagan fanlardan topshiriqlar judayam kop.Biz yozuv yozamz deb kitob o‘qish qolib ketyapti.

  6. Platformadan foydalanish bepul digan habarni ham tarqatishdi. Ammo negadir mandan va tanigan talabalrimdan mb ketmoqda. 3G bilan ishlidi bemalol qishlodagi talabalar ham kirplidi diyshdi ammo 4G bilan ham ishlami qovoti. Moodle bilan bogliq savolaga javob olish uchun kimga murohat qilish kereak ozi? Berilgan nomerlarni negadr hich kim omidi yoki olishi holamidi. Platformadagi muamoni oqituvchilarga etsak akasariyati chunmaydi bizga ishlatishi bilmaypsanla dgan javob bilan qutiladi. Agar online darslarnj keyingi oquv yillaridayam davom etirmoqchi bosela moodle dan voz kechish kere. Yoki online darsdan.

  7. 1.Bilimni tekshiradigan savollar va test berilgan manbaada bolsin(bollar internetda qidirib yoki bowqa yollarni qidiriwga hojat qoldirilmasin)
    2.Topshiriqlar telga yoki tgda sms kelganidek maxsus belgi bolsin.Xabarim yogidi degan bahona bolmasligi u.n
    3.moodlega kirish u.n messenjerlardagidek dastur orqali 1martalik login parol b.n kirsin. M-n siz telgramizga kiriw u.n ortiqcha vaqt sarflamaganingizdek.
    4. Maxsus spets fanlardan ma’lumotlar iloji boricha koproq video darslar kabi ta’lim texnologiyalaridan foydalansin
    5. Har bir bajarilgan ish u.n ball kridet tizimiga oxwab yigilsin. Maqsad talabaning bahosini pasaytiriw bolmasin!!!
    6. 2021yildan barcha maktab va shifoxonalar wi-fi bilan taminlanadi ulardan talabalarning foydalanishiga shartnomalar tuzilsin( shunda internet bilan muammolar bolmaydi) yoki INHA oquv yurtidagi kabi bepul videodarslarga muammosiz mb sarflamasdan korish platformasi yaratilsin
    7. Mavzularga oid chet el manbalariga shu tizim orqali registratsiyasiz kiriw yolga qoyilib, har bir darsda ssilkalar orqali kirish yolga qoyilsin.
    8. Qiziqarli mavzular online konferensiyalar zoom prog orqali talabalar orasida muhokama qilinsin bu mavzu kamida 1hafta oldin berilsin

    1. Taklifingizni uchinchi bandiga javoban shuni aytishim mumkinki, Moodle ni ham o’zini maxsus ilovasi bor. Boshqa ko’pchilik oliy o’quv yurtlari talabalari o’shandan foydalanishyapti. Lekin bizda u ilovaga ulanib bo’lmayapti. Axborot texnologiyalar markazi «Axborot tizimlarini joriy etish bo’limi» boshlig’i Musaxonov Abrorjon Kamolitdinovichga shu masala yuzasidan murojaat qilinganida hech qanday javob berilmasdan rad(игнорировать) qilindi. Shundan ham bilsa bo’ladi akademiyamizda on-line o’qitish tizimi va uning muammolari bilan ishlash qay darajada yo’lga qo’yilganligini.

  8. Elektron Masofaviy ta’lim Tibbiyot soxasiga umuman to’g’ri kelmaydi,,, xammasini haqiqattan bemorlar bilan shug’ullanib ko’z bilan ko’rib, o’qib- amaliy ishlash kerak

  9. Moodle platformasi albatta yaxshi o’ylangan. Ammo undagi barcha topshiriqlarga ulgurish qiyin bo’lmoqda . Bunda esa talim sifati tushmoqda darsliklarni puxta o’rganish uchun yetarlicha vaqt ajrata olmayapmiz. Berilayotgan vazifalar bo’yicha muddatlar ozgina ko’proq bolsa yaxshi bo’lardi. Bu albatta mavzularni chuqurroq o’zlashtirishga yordam berardi.

  10. Платформа Moodle разработана хорошо, но мы не успеваем завершить все заданные задания, но мы стараемся успевать во время сдать на задания, по скорее бы выйти на очное обучение

  11. Assalomu Alaykum online dars o’tilishi bu juda yaxshi o’ylangan sababi agar online dars bo’lmaganda talabalarni yarim yili bekor o’tib ketardi bu esa barcha talabalarga yomon ko’p yillik o’qishni o’qishdan tashqari yana qo’shimcha o’qish biuan shifokor bo’lishgacha ko’p vaqt ketib qoladi. Hozirgi kunda rivojlangan davlatlarda ham darslar online tarzda o’tilmoqda. Bizda ham shundan tizim ishga tushganidan judayam hursandman va buning uchun prezidentimiz va rektorimizga rahmat etaman. Menda taklif bor edi. Taklifim shundan iboratki: Biz rivojlangan davlatlar kabi online dars o’tib o’zimizni an’anaviy ta’lim tizimimizni o’zgartirgan ekanmiz nega endi fanlarni o’tilishini o’zgartirmaylik? Fanlarni avalgidak 80-90 betlik word va prezintatsiyalarni o’rniga 20 varoqlik qilib faqat kerakli ma’lumotlarni o’rgansak juda yaxshi bo’lardi. Bu fikrim bilan ma’lumotlarni kamroq o’rganish haqida aytmoqchi emasman 80-90 varoqdagi ko’p keraksiz emas lekin tushunish qiyin ma’lumot o’rniga 20 varoq lekin aniq tushunala oladigan ma’lumotlarni kafedralar tomonidan berilsa juda ham hursand bo’lardik.Buning uchun esa moodlega tashlangan ma’lumotlarni qaytadan ko’rish yangiliklar kiritish eski ma’lumotlardan yangilash kerak. Eski deb fani poydevori bo’lgan ma’lumotlarni nazarda tutmadim albatta poydevori mustahkam bo’lgan uy ko’p vaqt saqlanib turgani kabi poydevori mustahkam bilim uzoq vaqt talabalarni yodidan chiqmaydi. Biroq interfaol,qiziqarli tushunarli dars o’tish vaqti keldi menimcha Tibbiyot qachon rivojlanadi qachonki o’qituvchila rivojlansa sababi ustoz qanday bilib bersa talaba ham huddi shunday o’rganadi sababi talaba uchun ustoz bu muqaddas undan andoza oladi. Interfaol usulda dars o’tayotgan ustozlar kam emas rahmat ularga.Bir o’ylab ko’rin 4-5-6 kursga kelgan talabadan qaysi ustoz yaxshi edi qaysi darsini eslab qolgansan desa 2 yoki 3,4ta ustozni ismini etish bu juda ham achinarli holat sababi shu talaba kantraktda o’qishi mumkin grandda o’qigan taqdirda ham pul yutqizmasa ham vaqt yutqizvotiku. Tibbiyot o’qishini bitirganidan keyin nega shogird bo’lib ishlashi kerak ustozlar shunday ta’lim bersinki shu talaba o’qishni bitirib mustaqil bemorga tashxis qo’yolsin. Talabalar o’zi o’qimasin o’zi izlanmasin demayman lekin o’zi izlansa ham juda qiyin talabaga buncha ma’lumotni 1kunda o’zlashtirish. O’zimga ham qiyin bo’ldi boshlang’ich kurslar ustozlar ko’magi va o’zim o’qishim bilan rosa 5emas aqali 4 yopishga harakat qilaman lekin test tizimiga kelib bu 3 bahoga to’g’ri kelib qoladi.Dars vaqtida 75-80-86 olaman albatta70 olgan kunlarim ham bor lekin undan past kamdan kam hotda olaman o’rtacha bahoyim 74-75chiqadi oralidan 68,70,75,80olaman testga kelib esa 65-60 bo’lib qoladi endi hisoblab ko’rsak o’rtacha joriydan 74 baho oldimva uni 50%ga kopaytiramiz bunda 37chiqadi oralidan minimum 68oldim va uni 20%ko’paytiramiz 13,6 bo’ladi endi testdan ham minimum 60 oldim desak uni 30%ko’paytiramiz bunda 18chiqadi hamma ballim esa 68,6 bir yoki 2ball yetmaydi bu esa juda yomon. Testdan yomon ball olishim bu mening aybimdir lekin o’ylab ko’rsak nega endi og’izaki va oralidan yaxshi baho olaman testdan past baho olaman? Bu eni bilimsizligimdan darakmi? Balki testga o’zgartirish kiritish kerakdir? Balki umuman test qilmasdan og’izaki imtihon olish kerakdir? Bu bilan test yomon demoqchi emasman lekin bu nisbiy baho bu talabani bilimini ochib bermaydi. Test o’rniga amaliy yoki og’izaki imtihon olinsa juda yaxshi bo’lardi sababi biz o’qishdan mahoratli test ishlab chiquvchi emas rosmana zo’r shifokor bo’lishimiz kerak.Lekin bunaqa imtihon olishdan oldim shu talabalarga mavzularni aniq tushuntirish kerakki talaba imtihondan yeqilmasin past baho olmasin b Aslida hamma gap bahoda emas hamma gap bilimda.O’qishimni juda yaxshi ko’raman ustozlarimni ham lekin hamma o’zini vazifasini bajarishi kerak ustozni vazifasi o’qitish o’rgatishmi shu mavzuni shunaqangi tushuntirsinki talaba tushunsin talabani vazifasi o’qishmi shunaqangi o’qisinki ustozi o’rgatgan bilimni zo’r tushunsin imtihondan yeqilmasin balki u o’zini rivojlantirish uchun qo’shimcha bilim olgisi kelsin. Fikrimni o’qib uni qabul qilasla degan umiddaman. Yangi o’zgarishla kutaman. Tibbiyot rivojlantirish bizning qo’limizda ekanligini unitish kerak emas. Hammaga rahmat bizni fikrimiz bilan qiziqib o’qim o’rganganlarga

  12. Неудобно мое мнение ,не для медиков онлайн уроки и с сайтом очень много проблем,часто глючит когда решаем тесты может внезапно выйти

  13. Avvalam bor Assalom alaykum platformada kamchiliklar ko’p eng katta muammosi test ishlanayotgan payti qotib qolishi oshibka berishi bizga turli xil muammolarni tug’dirmoqda. Platformaning ishlash tezligini yanada kuchliroq qilish kerak toki biz qayta topshirish qimaylik.

  14. Moodle tizimi yaxshi. Internetda malumotlarnqoyilib dars shaffof . Lekin buz uchun amaliy dars muhim yani koxuz bilan korib uni jamoaviy bajarish boshqa . Yana hozirgi kunda kopchilik moodle tizimiga kirolmiyatgsni uchun darslardan qob ketyapdi

  15. Assalom alekum Moodlda dars otiw judda yaxwi qachonki internet tezligi va inung sifati yaxwi bolganda. Masofali oqishni tashkil qilishdan oldin aloqa sifatini yaxshilasak bolardi. Obi xavo ozgarishi yomgir yogib shamol bolgan kunlar aloqa sifati judda yomonlashadi.

  16. Assalomu alekum.
    Moodle platformasi tizimi yaxshi agar internet hamma joyda yaxshi ishlasa. Lekin juda kõp holatlarda deyarli barcha viloyatlarning hududlarida internet tezligi past hududlar bor. Bu haqida öylab kurilmagan. Aynan shu sababli online darslarda qatnasha olmayotgan talabalar bor va ular baholanmay qolmoqda. Qolgan tomondan platforma qulay sababi darsni uz vaqtimizga qarab rejalawtira olamiz.

  17. Moodle tizimini tibbiyot oliygohlari uchun emas nazarimda. Negaki amaliyotlar öz közi bilan körib qöli bilan qilishning örni boshqa.

  18. Bizni hududda internet yaxshi ishlamaydi. Shu tufayli masofaviy o’qishga qiyinchiliklar yuzaga kelmoqda. Ayrim talabalar vaqtida darslarni topshirishyapti biz ortta qolib ketyapmiz.

  19. Ассалому алейкум платформада камчиликлар куп катта муаммоси тест ишлаётган вактда котиб колиши ошибка бериши бизга турли хил муаммоларни тугдирмокда

  20. Ассалому алейкум платформада катта
    муаммоси тест ишлаётган вактда котиб колиши ошибка бериши бизга турли хил муаммоларни тугдирмокда

  21. Moodle platformasiga joylashtirilayotgan vazifalar muhokama olib kelyapdi..Lekin bizning sohamizsa koʻproq bunday yoʻnalish noqulaylik tugʻdiradi..Qoʻyilayotgan testlar,nazorat savollari judayam yaxshi..Hammada oʻz ustida ishlash boʻlyapdi..Ammo darslarni amaliyotda oʻtab testlar ustida ishlasak yaxshi boʻlardi..Internetning ishlash tezligi hamma yerda har xil..Talabalarga boʻlsa testlarni ishlash uchun vaqt ajratilgan testga kirishning oʻzi test yechish vaqtini olib qoʻyadi..Bizning yurtda hammaning sharoitini oʻylagan holda testlar qoʻyilishi kerak..

  22. Avvalom bor hammaga Assalomu Alaykum
    Asosiy maqsadimiz moodle tizimi haqida fikir bildirishga kelsak moogli tizimi qaysi tomondandur yaxshidur lekin salbiy tomonlari kuproģ bulyabdi chunki kupchilik talabalar qishloqda yashashadi ularda enternit yacshi emasligi tufayli darslarni uz voxtida yoborolmaydi onlayn darsdan kura ustozlar bilan ishlagan yaxshi dib uyleyman chunki karantindan oldin biz har bir kungi darsni uzimiz uchun uztozlardan baxo olish uchun ham uqirdik hozir modul tizimida darslar kopligi uchun hattoki yozib uygurolmayabmiz tuģrisi modulda ulgurish qiyin testlarga kelsak enternit shaxsan bizni qishloqda yaxshi ishlamaydi tuģrida qaysi qishloq sharitida yacshi enternit test ishlash jarayonida 20 ta testga 20 daqiqa berilyabdi 1 savoldan ikkinchisiga utaman deguncha 20 .30 soniya voqt yuqotib quy yabmiz yana ularga kupchiligiga 1 marta bulmasam 2 marta USHA VAQTDA qaytadan ishlashga ruxsat berilgan testlarni voxtini uzaytirib imkoniyatlar sonini kopaytirishingizni surayman .
    Moodul qaysidur tomonda yaxshi lekin hozirgi sharoitda emas .

  23. Masofaviy ta’lim zamon talabi! O’ziga yarasha kamchiliklar bor, lekin asta sekin bu kamchiliklar ham bartaraf bo’ladi. Har hol hech qaysi rivojlangan davlat birdaniga mukammal va ideal masofaviy ta’limga o’tib qolmagan. Masofaviy ta’limda test ishlashda vaqtning kamligi bu inson omili deb hisoblayman. Chunki vaqtni pedagog belgilaydi. Men masofaviy ta’limni yoqlayman va rivojlantirish tarafdorima!!!

  24. Assalomu aleykum moodledegi qigan vazifalarimiz voqtida tekwirilmiy qovvotti shaxsan men ingliz tili fanidan 2 haftadan beri topwiriqlani voqtida bajaraman lekin har haftabozlawtirilmagan talabalar safida chiqbomman moodledegi qigan vazifamga esa baho qoyilmagan bu qanaqa adolatsizlik

  25. Assalomu aleykum moodledegi qigan vazifalarimiz voqtida tekwirilmiy qovvotti shaxsan men ingliz tili fanidan 2 haftadan beri topwiriqlani voqtida bajaraman lekin har haftabozlawtirilmagan talabalar safida chiqbomman moodledegi qigan vazifamga esa baho qoyilmagan bu qanaqa adolatsizlik iltimos shu yozganimmi chetda qoldirmeyla

  26. Assalomu alekum. Sizlardan iltimos qilaman moodle yordamida dars o’tish karantin bilan barham topsin. Chunki bizning sohamizga umuman to’g’rikelmaydi. Bizning sohamiz amaliyot bilan chambarchas bog’liq. Biz kelajakda texnika bn emas odamlar bn ishlaymiz. Man sizlardan iltimos qilaman oldingi amaliyotlarimizni, professor domlalarni qarshisida qo’rqib qo’rqib topshirgan og’zaki imtixonlarimizni, klinikadagi maroqli darslarimizni, bemorlar bilan suhbatlarimizni, do’stlarimiz bilan kutubxonalarda kitoblarni o’qib mavzularni muhokama qilgan davrlrni qaytaringlar. Darslar hozira avvalgidek bizda qiziqish uyg’otmayapti, ko’p fanlardan ishlanayotgan testlar boshqa og’zaki savol javoblar boshqa albatta.

  27. Moodle platformasi yaxshi lekin baxolarimiz o‘z vaqtida quyilmayapti testlarga imkoniyat kam berilvotti. Internet sifati qilshoqlarda uncha yaxshimas vaqtida kirolmayapmz test muddatini uzaytirishsa yaxshi bulardi.

  28. Тизимга этирозим йук факат тест вактида бир хиллада яхши ишламиди балким вакт чегаралангани учун айникса билиниб кетади лекин билмадим интернетни тезлигиданми ёки сайтданми . кегин утиб кетган фанларимиздан яна кайтатан топгшириклани килишимизни нима кереги бор ахир дарс тугаб булганку . Демек у пайта тизим хали яхши йулга куйилмаган устозланиям айби йук бизадаям шундей екан укувчилани кийнамела уланиям уйлела . Шу хакда масул рахбарият янада уйлаб куришса яхши буларди. Айни пайтда корантин сабабли Моодул тизимида укишга мажбурмиз сентабрдан янги укув йили бошланганда бу тизимда укимимиз диган умиддаман .

  29. Moodle platformasi yaxshi lekin baxolarimiz o‘z vaqtida quyilmayapti testlarga imkoniyat kam berilvotti. Internet sifati qilshoqlarda uncha yaxshimas vaqtida kirolmayapmz test muddatini uzaytirishsa yaxshi bulardi.

  30. Моодле яхшимас. Норм ишламаяпти дойм котип котип ишлиди. Телеграмда дарс откан яхшро ундан кора. Галати бору бу моодле программа.

  31. Onlian dars bu juda ajoyib va davr talabi faqatgina uni buzayotgan narsa joriy nazorat yani u majburiy bolmasligi kerak hohlovchilar bajarishsin o’z bilimini tekshirish uchun faqtgina asosiy etibor imtixonlarga qaratilishi lozim zerikarli seminar va leksiyalardan ko’ra talabaga ko’proq ishonch bildirish o’zi mustaqil ishlashiga imkon berish amaliyot haqiqiy amaliyot bo’lishi unga ko’proq vaqt ajratilishi har bir fandan horijiy kitoblarni tarjima qilish qilish va talaba uchun o’qiladigan adabiyotlar ro’yxati aniq bo’lishi va ularning soni 2 tadan oshmasligi lozim mutaxasislikga aloqador bo’lmgan fanlar umuman bo’lmasa talaba faqat imtixon topshirish va amaliyot uchun institutga bersa onlian dars ajoyib.

  32. Moodle tizimi yaxshi lekin biz bu narsaga o‘rganmay turib kirishdik tushunmovchiliklar bo‘lyapti o‘zimga keladigan bo‘lsam muammom vaqt ulgurolmay qolyapman chunki birvarakayiga 4-5 fandan ba’zida 1ta ba’zida 2ta ba’zida undan ham ko‘p vazifa bajarish kerak albatta bu ilojsiz shuning uchun ba’zi fanlarga ulguryapmiz ba’zilariga esa yo‘q chala bo‘lib qolyapti. Kulguli bo‘lsa ham aytaman vazifa ko‘pligidan qaysi fanni vazifasini qachongacha muhlat berilganini ham esimdan chiqarib qo‘yyapman va muddat tugab qolyapti manimcha hali modulga tayyormasmiz ozgina ko‘nikish kerak va boshqa muammolarni ham bartaraf etish kerak

  33. Assalom laykum hamma òz fikrini bildirishga ega ekan. Meni fikrim masofaviy ta’lim hech qanday bilim bermaydi. Darslar vaqtida otilmaydi. Bilim saviyani òzgartirmaydi. Vaqtni bekor otkazish xolos.

  34. Moodleda o‘qigan talaba bilmadim bitirsa qanday mutaxasis bo‘lib yetishadi ayniqsa meditsina soxasida buni tasavvur qilish qiyin manimcha hammaga! G‘irt ko‘chirmachiligu bu. Yana o‘sha tuzalmedigan internet muammosi internet yaxshi ishlagan taqdirdayam meditsina sohasi uchun rivojlanishdan to‘xtash bilan barobar manimcha ya’na bilmadim…

  35. Onlayn ta‘limda hamma fan iloji bo‘lsa o‘z vaqtida ya‘ni dars jadval bo‘yicha qo‘ysa bo‘lardi ko‘p fandan o‘qib ulgurolmayapmiz faqat test va savollarga javob yozish bn o‘tib ketyapti vaqt

  36. Assalomu alekum. Moodle bilan o’qishni maqullamayman. Chunki bizni o’qiwimizga va bilim olishimizga to’g’ri kelmaydi. Nazariy bilimlarimizni amaliyot bilan mustaxkamlash paytida moodle tizimi bilan amalga oshirib bo’lmaydi. Qolaversa net imkoniyatlarni ham inobatga olish shart deb baholayman.

  37. Ассалом алейкум! Ман модул тизимига каршиман, чунки бу тизим бизнинг касбимизгамас. Бунинг устига бу тизимни камчиликлари бор ва талабалар хали бу тизимда ишлаш даражасига етмаган. Укитувчилар хам талабалар хам кийналмокда Тошкент шахридаку майли лн вилоятдагилар ун жуда кийин бувотти. Улар канчалик харакат килишмасин лн бази бир укитувчилар уларни тушунишни хам хохлашмайди дарров хулоса чикаришади. Хаттоки модул платформаси интернетсиз булади дган гап хам чикди. Биз модулдаги тушунмовчиликлар хакида кимга мурожаат хам килишни билмимиз, доим енги телефон нумерлар берилади аммо хеч бири бн боглана олмаймиз. Укитувчилар эса буни тушунишмаяпти албатта бази бирлари. Модул платформасидаги техник носозликларидан ташкари вазифалар айникса спец бумаган фанларники куп.

  38. Moodle tizimi oliy o’quv yurti o’qituvchilari uchun balki yaxshidur, lekin talabarlaning hammasi ham bu tizimdan foydalana olishmayapti. Shaxsan men klinik fanlarni amalayot bn birga o’rgansam deyman, bemorlar bn bevosita muloqotta bo‘lgan holda. Masofaviy o’qitish aynan tibbiyot sohasi uchun bo’lmagan ish deb hisoblayman. Moodleda eng asosiysi bu test bo‘lib qolgan. Testlar bilimni aniq darajasini belgilab berolmaydi. Yana ma’ruzalar haqida ham gapirmoqchiman. Ular umuman o’tilmayapti. Buning asosiy sababi internet tezligi va mb bunga dosh berolmasliklaridir. Bir fanga yangi qadam qo’ysagu, ustozlarimiz yo’l yo’rig‘ ko’rsatishmasa, biz albatta u fanni o’zlashtirishimiz muammo bo‘ladi. Moodle sistemasining o’zi hali mukammal emas, chunki 4G internet tezligi bn ham u bazida ishlamay qoladi. Onlayn o’qitish bir tarafdan yaxshidur, lekin barcha talabalarni inobatga olgan holda ish ko’rish kerak, chekka qishloqlarda yashaydigan kursdoshlarimiz nima qilishsin? Qanday qilib darslarda qatnashishsin? Agar qoldirilgan darslar soati ko’payib ketaversa talabalar safidan chetlatilishlari ham mumkin ekan. Ularning aybi emasku chet qishloqlarda yashashlari. Izlagan imkon topadi deyishingiz ham mumkin, lekin aynan hozirgi pandemiya davrida qarindoshnikiga borish ham havfli bo’lib qolgan. Onlayn o’qitish haqidagi qarorlarni, talabalarni imkoniyatlari darajalarini ham inobatga olgan holda, yana qaytadan ko’rib chiqishingizni so’rayman.

  39. Masofaviy ta’lim olish tibbiyotga emas moodle tizimidan foydalanish imkoni yo’q bo’lgan joylar ham mavjudku internet yaxshimas joylarda vazifalar joylab bo’lmaydi tabiiyki talaba bunda o’z NB larini ko’paytirib boraveradi men moodleni qo’llab quvvatlamayman

  40. Хаммаси яхши олиб бориляпти бу тизим кутилмаганда жорий килингани учун камчиликлар ва хатоликлар бор албатта.Лекин хохиш булса билим олиш учун хамма шароитлар яратиб куйилган.Рахмат!!

  41. Bizda enternit tezligi juda pastligi tufayli onlayn testlarni ishlash jarayonida voqtimiz tugab qovotti. Malumotlar juda sekin ochadi va junatadi.Haftada buladigan darslar soni kupayib ketvotti nopest fanlar topshig’i kup.Ham teligramga ham moodlega joylashga bizda voqt chigaralangan kup voqtimiz shunga ketvotti enternet izlash uchun uydan ancha uzoqqa yurishga to’g’ri keladi.Ko’chada o’tirish qishloqlarda biriktirilgan uchastkavoylarni g’ashiga tegvotti. Qo’ldan kelgancha harakat qilvommiz.Modliga joylamasdan teligramdan har bir fandan ochigan gruppamizga tashlasak yaxwi bulardi.Modulga joylagan malumotlarimiz uchib ketvotti Yana joylashga to’g’ri keladi. Bunda bizning voqtimiz tugagan buladi va h.k

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi. Majburiy bandlar * bilan belgilangan